De Familie Louwsma schenkt 2 bungalowtenten.

Het afgelopen seizoen hebben wij al meerdere tenten mogen ontvangen van diverse particulieren uit Franeker. Hieronder nu dus ook de Familie Louwsma. Het idee van hun schenking kwam als volgt tot stand.

Sinds vorig seizoen draait Nikeyla Louwsma mee bij de welpen van onze scouting vereniging. Al snel kwam haar ouders ten gehore dat onze vereniging belang heeft/had bij ‘nieuwe’ tenten voor de kampen. Nu hebben de ouders van Nikeyla een camping in Tsjechië: Letni Den (een zomerse dag). Voor meer info zie Camping Let Niden

Zij wilden wel een tweetal  (oudere) bungalow tenten vervangen en deze schenken aan Andromeda. Zo geschiede. Op één van hun vele ritten van Tsjechië terug naar Franeker – waar de familie gedurende de schoolweken woont – hebben ze deze tenten voor onze vereniging mee genomen. Daarvoor hartelijk dank!

Onderstaand ziet u de tenten op foto