Gift Dhr Vesseur, Tent Jan van Gendt

Begin juli nam meneer Vesseur uit Franeker, contact op met Scouting Andromeda ook uit Franeker.

“Vanwege verhuizing heb ik een De Waard tent over. Graag bied ik deze gratis aan. Voor de Scouting Franeker.”

Nou dat liet de scoutinggroep zich geen 2x zeggen.  Helemaal omdat een week later de zomerkampen van start gingen.

Meneer Vesseur was in het verleden ook zelf lid van de Scouting. Daarom wilde hij de Franeker afdeling er blij mee maken. En dat doel is bereikt.

Een dag later werd de tent al opgehaald.

En een aantal dagen later alweer ingepakt, om mee te gaan naar zomerkamp in Luxemburg. Het bleek een prachtige tent te zijn, met vele uitbreidingen, echt een aanwinst voor de groep.

De scouting is enorm blij met deze gift en heeft er dankbaar gebruik van gemaakt.

Dus willen de scoutingleden hierbij hun enorme dank uit spreken aan meneer Vesseur. Dank je wel!